Selasa, 14 Julai 2009

MINI KONVEK JOHOR 2009-KAS

#MINI KONVEK' JOHOR 2009 : 4 Julai 2009, Di DEWAN UNIVERSITI TUN HUSSEIN MALAYSIA ( UTHM ) Masa : 8.30 PAGI.

Alhamdulillah, selesai sudah MINI KONVEK JOHOR 2009 dibawah anjuran Kelab Al-Wahida Selatan (KAS) pada 4 Julai 2009 baru-baru ini di Dewan UTHM.

Sambutan yang begitu menggalakkan dari ahli-ahli di mana kehadiran adalah 600 orang lebih. Atucara yang disusun begitu menarik dan anugerah penghargaan yang diberi juga memberi peluang dan harapan kepada Orang Kurang Upaya untuk berjaya di dalam bidang ini.

Antara Anugerah yang disampaikan pada hari tersebut adalah :

*
40 Cabutan Bertuah
*
Sijil & Hadiah kepada ahli KAS berpangkat PJX-PR (Jan-Mei 2009)
*
Sijil/Lencana & Hadiah kepada Pengarah Jati (PJ) KAS 2008/09
*
Hadiah kepada OKU KAS
*
Sijil & Hadiah kepada Pemimpin & Pemantau PBC KAS 08/09

Cenderahati juga diberikan kepada Pengarah Urusan dan AGM Zon Selatan, terima kasih diucapkan di atas penghargaan tersebut.

MINI KONVEK JOHOR 2009 ini juga diserikan dengan kehadiran Presiden Kelab Pemimpin Alwahida PJS Hafidzan Fauzi, juga AGM dari ZOn Timur dan Zon Tengah.

Kepada semua AJK KAS, Tahniah diucapkan kerana berjaya pertama kalinya menganjurkan program sebegini, InsyaAllah pada masa akan datang kami juga berharap MINI KONVEK JOHOR akan lebih meriah dan berjaya, InsyaAllah.

Antara Pemimpin KAS :

PJS Rahmat / PJS Ahmad Syafiq / PJS Alimah / PJS Maslizar / PJS Evi Soraya / PJS Roslina / PJ Mohd Khalid / PJ Ishak / PJ Hisham / PJ Zamri / PJ Rahim / PJ Mokhlas / Pj Ahmad Rofiki / PJ Mohamad / PJ Ustaz Noor Ashid / PJ Pn.Pon / PJ Norlinawati / PJ Norziah /PJ Mastura / PJ Samiah / PJ Zaiton / PJ Jamaliah & PJ Zaileha.

Syabas diucapkan di atas kejayaan anda semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan